En mycket jobbig dag
Publicerat den

Hejsan hallå :}

Skriver ett kort inlägg nu såhär på kvällen, ska alldeles strax borsta tänderna och följa Julias idé - att sova! Var på Liseberg idag och jösses vad mycket FOLK det var! Kunde inte åka alls mycket eftersom det var sådana otroliga köer till precis allting. Dock var det kul ändå eftersom jag fick vara med min älskling, Cajsa och Olle! Dagen idag har varit lång, men jag berättar mer + visar bilder en annan dag.

Den där spännande saken jag berättade om häromdagen var.. JAG VAR MED I TIDNINGEN IDAG! Haha, kanske inte en jättestor grej, men för mig var det verkligen det! Första sidan i Hjo tidning pryddes av en Melinda med ett fånigt smile och lilla Julia. Dessutom sitter det löpsedlar i stan med en ännu fånigare bild. Men, det bjuder jag på! :) Jag tycker att det är riktigt roligt faktiskt, och hon som intervjuade mig var supertrevlig! :D

Nu ska jag sova. Bilder kommer, puss!



 Gelika

Jag såg dig allt i tidningen ;) Hälsade på hos mormor och morfar idag och dom gav mig den ;)



URL: http://gelikaa.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?