Jag borde nog inte kalla dem för..
Publicerat den

cupcakes! De är dels väldigt små och dels är det inte särskilt mycket kräm ovanpå. Känner mig riktigt confused just nu. Kan inte bestämma mig för om de är bra eller dåliga. På bilden ser de tråkiga ut eftersom de är så små och taniga. Men anledningen till att de är små är att jag trodde att de skulle svälla som värsta bullarna. Trots 2 tsk bakpulver så reste de sig knappt något. Det som är lite dåligt nu är att om jag skulla fylla formarna mer så rinner det bara ut eftersom smeten är ganska rinnig. Jag testade att fylla en form nästan full igår, men det resulterade i en nedkletad matta eftersom smeten rann ur formen och att allt sket sig när jag skulle flytta formen till diskvänken från bordet.. :P En dålig sak med att de är små är att man trycker i sig en på bara en halv minut. Med andra ord kan man orka typ 10 st.. ;P

..men GODA är dom! :D
Hittade receptet på cutecakes.blogg.se, där i form av en morotskaka.







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?