Julia mår inte bra tror jag
Publicerat den

Usch, jag är lite orolig för lillan. För första gången faktiskt.. Hon har varit snuvig nu ett bra tag och det rosslar i hennes små rör när hon andas. Flertalet gånger har jag fått spruta in droppar i hennes lilla näsborrar för att få ut stora busar. Nu ikväll hade hon jätteont i magen {har ingen aning om varför..} och hon har hostat lite. Lilla gumman! På måndag är det som tur är dags för hennes tremånaderskontroll så då jäklar ska vi kolla så att allt står rätt till. Det är ju även sprutor på schemat då, men är hon förkyld så kan de väl inte ge henne sprutor? Det tror jag inte i alla fall.

Nåja! Antagligen är det inga större fel på henne och jag behöver inte vara orolig. Det är väl typiskt sådana här moderskänslor som dyker upp och oroar helt i onödan, men jag vill ju så gärna att lillan mår bra!

Dagen har i alla fall sett ut som såhär: i morse gick jag och Julia ner till Stadsparken och mötte upp Ida & Carro. Givetvis deras barn också.. Vi gick tillsammans till Baby Cafét och var där en stund. Julia åt och jag fikade lite. Tog även hem fotavtrycken idag, ska visa bild någongång! :} De blev jättesöta.

Efter en stund gick jag hem och åt lasagne till lunch. Därefter kom Anton & Fanny och hälsade på. Fick en jättesöt body till Julia med barbapappamönster på! Hela Julia är en barbapappa snart! ♥ Vi fikade lite och pratade. Spelade en aning gitarr också! Sedan fick Julia ett skrikanfall av okänd anledning, lilla tösen. Hon blev rädd tror jag, men för vad vet jag inte. Jag funderar på om det spökar här, att det är det som gör henne rädd ibland.

Nu sover hon gott i alla fall, och jag ska gå ut till Nelly och mata henne!
Puss & Kram






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?