Mina fynd
Publicerat den

Ovan ser ni mina köp från gårdagen på Ikea.

1. Babygym

2. Matstol

3. Litet bord till matstolen

4. Sittstöd till matstolen

5. Lampa till Sixten

6. Ramar till utskrifterna på Julia

7. Ascool skallra

8. Gullig mus

 

Hahaha. Vilket nöt jag är! Jag gick ifrån datorn och tänkte börja städa mitt rum när jag kom på att jag höll på att skriva ett inlägg. Bläh på mitt dåliga minne! Gymet är Julia tyvärr inte så jätteförtjust i så där gick 330 spänn åt helvete. Jag tror hon saknar att det rör sig av sig självt och spelar musik, fast jag tror att hon gillar det mer framöver när hon kan röra mer på saker med sina händer! Giraffen i jordgubben är ju bara för häftig! Det bästa köpet!

 

Idag har jag hittills badat Julia. Hon älskar det verkligen! Dock börjar baljan bli lite kort märker jag. När hon ligger ner så sträcker hon ut sig så mycket så att hon nuddar båda kanterna. Så kan vi ju inte ha det! Nåja, det är ett senare problem. Kanske kan köpa en ny balja på Ikea nästa gång.. om den ens är större? Den vi har nu är från Ö&B. Hur som helst så gillar hon det. Ligger och ler hela tiden och plaskar med sina små ben! Nu sover hon i sin vagn, bredvid musen!

 

Mamma och Adam är i Skövde just nu, så är ensam hemma. Ska efter att jag har skrivit klart detta städa mitt rum och sedan kommer Johan. Då ska vi laga mat! :} Får bli stuvade makaroner och köttbullar, ljuvligt gott! Han är så duktig på att laga mat, min lilla kock! ♥ Vet inte riktigt vad jag ska hjälpa till med.. kan ju alltid steka köttbullarna! Annars kanske jag kan baka något smarrigt efteråt, det är jag sugen på!

Puss ♥







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?