Nadya Suleman har 14 barn
Publicerat den

Är det något som jag är säker på i mitt liv, så är det att jag absolut inte vill ha 14 barn. Den här tjejen hade först 6 barn men ville ha ett till. Hon fick åttlingar.. Dessutom är hon ensamstående! Jag såg programmet som gick häromdagen som handlar om henne, och visst får hon hjälp, men ändå! Man hinner ju inte med alla lika mycket, det är ju givet. Åttlingarna satt i en "soffa" och skrek och ville ha mat. Det såg väldigt rörigt ut kan jag säga, haha. Men ändå är det ju häftigt, att det ändå fungerar!

Få se nu.. de sa något på programmet som rörde ekonomin. Hon betalade 10 000 dollar i månaden till kvinnorna som hjälpte henne med barnen och hon handlade mat för 1000 dollar i veckan (tror jag att det var). 700 blöjor i veckan gick åt! Haha 700!?!? Det är helt sjukt! :} Till Julia så går det åt ungefär... hmm.. säg 5 om dagen (i snitt). 5*7= 35. 35 blöjor i veckan, det låter mer lagom. ;)



 Sophie mamma till Nellie

haha ja jösses :D



URL: http://beylejd.blogg.se/


 Anonym

Gudars, att hon behöll alla också!



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?