Så tråkigt!!
Publicerat den

Jag vill inte vara sjuk, det är det värsta jag vet. Är täppt i näsan och har förlorat både luktsinnet och smaken, bläääh! Har druckit te och ätit choklad, men teet skulle lika gärna kunna ha varit varmvatten. Kände ändå inget smak, haha. ;} När man har lilla Julis att hand om så finns det ingen tid till vila heller.. men jag hoppas att jag snart blir bättre. Försökte i alla fall sova ute i morse medan älsklingen tog hand om lilla älsklingen. De verkade ha en mysig stund! ♥ Father and daugther!

Ahja, nog om min lilla förkylning här. Har idag hunnit med något nyttigt i alla fall, såsom att ha fått hem dopkorten som jag och Johan beställde och lagt dem i kuvert och skrivit namn och adress på! Vi beställde 50 kort... liiite för många haha. 28 kort gick åt. Lagom, faktiskt! Fast vi får la se hur många det är som kommer. Vissa kanske inte kan eller vill. Menmen, döpas ska Julia göras i alla fall. Oavsett vilka det är som kommer. Dock vore det bra om hennes blivande gudfadrar vill komma, men det vill det nog! ;)

Igår testade jag att ta lite udda kort. Jag är rätt nöjd faktiskt, ser lite roligt ut! :} Bilderna kommer i ett annat inlägg, i en annan kategori! ;D

Puss!





 Therese von Schultz

Hoppas du blir frisk snart, alltid jobbigt att vara sjuk. Men äter du choklad?? När man är sjuk ska man undvika allt socker och godis så långt man bara kan, eftersom socker saktar ner immunförsvaret så det jobbar långsammare - vilket gör din sjukperiod längre och jobbigare. Ta ett tips från ett läkar-barn : ät inget socker när du är sjuk ! ^^



URL: http://blondiell.blogg.se/


 Sophie mamma till Nellie

Usch hoppas du blir frisk snart!

Man vill ju gärna vara frisk den sista tiden nu på sommaren. Inte långt kvar till hösten ju.

Såg just att jag var med i "Läsvärt" man tackar :D

Kram!!



URL: http://beylejd.blogg.se/


 Sandra

hejsan =)



måste bara säga att du har en underbar liten dotter! vill också ha en liten bebis, men känner att det är lite tidigt just nu ^^, Men skulle det bli något så behåller jag det, skulle aldrig göra abort!

Hur tycker du att det känns att vara en ung mamma? =)



Såg dig förresten i tidningen förut ;).



Kram Sandra =)



URL: http://sandravanilj.blogg.se/


 Sandra

sv: haha ja jag förstod vad du menade =).

Jag skulle gärna vara ung mamma, men vill, som du sa, gå ur skolan först och hinna få en lite högre utbildning, vill även ha en fast inkomst innan jag skaffar barn =).

men blir det så blir det ;).



skönt att du får mycket hjälp! men förstår att du vill visa att du kan stå på egna ben =).



gick förresten i klassen under dig i högstadiet ;). Gick också i D ;)



Kram



URL: http://sandravanilj.blogg.se/


 Sandra

sv: haha ja jag antar att du vet vem det är ;).

Amanda Nörgard kanske klingar lite? ;)



Kram



URL: http://sandravanilj.blogg.se/


 Sandra

sv: japp det gjorde jag =). Ja hon bytte ju till E i början av 8:an =).

var ju väldigt bra vän med Mattias Herzig i din klass =)



Haha, yes det var hon ;). kanske inte så otippat xD.

ja hon är ju det.... men hon och ungens pappa kommer ju inte så bra överens så det är ju inte säkert att hon får behålla honom... =/



KRAM =D



URL: http://sandravanilj.blogg.se/


 Sophie mamma till Nellie

Jag kunde inte kommentera det 2 nyaste inläggen du gjort :/ men iaf, tack för att du tycker om att läsa min blogg :D läser din varje dag! Sängen är faktiskt från när Jonas va liten. Så kanske hans andra 2 bröder har haft den med, vet inte men iaf den låg i källaren där hemma :D jag tycker det blev så mysigt vid sängen. och blomlampan ger ett sånt mysigt ljus! :)



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?