Solen skiner på onsdagen
Publicerat den

God morgon

Klockan är inte ens 9 ännu men redan har jag hunnit med en hel del! Jag har gosat med Julia i sängen, bytt blöja på henne, ammat henne, ätit frukost, städat rummet, fått Julia att somna och suttit vid datorn! Dessutom har jag gjort i ordning vatten till henne tills det är dags för käk nästa gång. Måste ju koka vattnet innan man gör välling av det..

Idag skiner solen för en gångs skull!! :D Det gillar vi starkt. Hade tänkt gå en sväng lite senare, när det är dags för Julia att sova nästa gång. Måste ju passa på menar jag.. Vet inte riktigt vart jag ska gå, men det märker vi. Det tråkiga är att jag inte har någon kamera längre!! Inte än på ett tag. Pappa var tvungen att ta den till jobbet eftersom de behövde den. D300:n hade de tydligen råkat förstöra, ajaj!

I eftermiddag kommer farmor och hennes kompis (väninna kanske låter bättre?) hit eftersom de ändå skulle till Andersfors och handla lite blommor eller något i den stilen. Andersfors är en handelsträdgård här i Hjo för er som inte vet det. ;) Inger, som väninnan heter har med sig en massa burkmat till lillan! Hur bra är det inte? :D Nu är det ju dock så att Julia inte har börjat äta burkmat ännu, men det är ju bara några månader kvar tills dess. Burkarna (som är märket Findus) står ju sig rätt länge så det är ju igen fara. Gratis är gott..

Nu ska jag göra mig i ordning, puss! :)






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?