3, 4, 5
Publicerat den


Åh! Pappa fick låna hem en skitstark lampa och ett jättestativ över jul! :} Lycka! Jag skojar inte när jag säger att lampan är sjukt stark. Det sitter små plåtbitar över så att man kan justera exakt vart ljuset ska gå, och dessa började ryka pga. hettan.. Dock var måttbandet det enda som fanns i min närhet just då som jag kunde fota.

Hela facebook är sönderskriven med namnet Jay och visst, han är bra. Men jag gillar verkligen Minnah! Är glad att de kom i final!! :) Hoppas Minnah vinner allt, det vore coolt! Då blir hon som Agnes ju. Först åker hon ut först av alla, men kommer sedan tillbaka och glider igenom tävlingen hur enkelt som helst!

Nu är min design nästan helt färdig, jag ska bara se till att alla kodmallar innehåller samma sak! ;) Kan vara skönt, så att man inte blir helt förvirrad! Dock får jag fortsätta i morgon, för nu tänker jag lägga mig och sussa bredvid min skatt. ♥






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?