30 dagar 30 inlägg
Publicerat den

Liksom många andra så tänkte nu även jag köra igång med en såndär "30 dagar 30 inlägg"

Dag 01 – En presentation
Dag 02 – Mina syskon
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Mina vänner
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Dåtiden
Dag 07 – Framtiden
Dag 08 – Ett ögonblick som jag vill minnas för evigt
Dag 09 – Min tro och livsfilosofi
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Min personlighet
Dag 12 – I min handväska skötväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Våra resor
Dag 15 – Mina drömmar och önskningar
Dag 16 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Det här är jag bra på
Dag 22 – Det här är jag mindre bra på
Dag 23 – Det här gör mig glad
Dag 24 – Det här gör mig ledsen
Dag 25 – Hemma hos mig
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Mina favoritsaker
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Saker som jag är tacksam över
Dag 30 – Saker som jag vill göra innan jag dör

Dessa tänkte jag besvara, och jag börjar i takt med det nya året! Hoppas att ni gillar det!



 Mirre- Foto & hundtoka

Ohh vad roligt, kul att läsa. Jag skulle inte ha ork att göra alla dock haha

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Mirre- Foto & hundtoka

tack så mycket, go du är

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Louise

Det lät kul ju :) funderar på att sno den...gör nog det! ;D



URL: http://loollooo.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?