Depp stöter på den nya stjärnan
Publicerat den

Den 47-årige skådespelaren hängs ut för att ha flirtat med sin 19-åriga motspelerska

HOLLYWOOD. I tolv år har Johnny Depp och Vanessa Paradis varit ett par. Nu kan den 47-årige stjärnan ha tröttnat på sin sambo. Han hängs ut för att ha stött på sin 19-åriga motspelerska, Kristen Stephenson-Pino i nya ”Pirates of the caribbean”.
– Han är helt tagen av den tjejen, säger en källa i veckotidningen Star.
Kristen Stephenson-Pino
berättar själv om ett privat möte i hans trailer på inspelningen:
– Han sa, ”Älskling, du är utsökt – överlägset den snyggaste flicka jag någonsin sett”.

Ville inte dela henne
Första dagen de träffades bad Depps sminkör henne att följa med och träffa skådespelaren.
– Jag retade Johnny och sa att jag ville ha både honom och hans motspelare, Orlando Bloom. Han sa, ”Älskling, nej, nej, nej, nej. Jag delar inte med någon”.

Vanessa Paradis besökte aldrig sin man under inspelningen på Hawaii.

 


NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! Min favorit. Han får inte vara ett svin! Usch! Nu blir jag arg.




 Mirre

Hehe men de tär nog bara skriverier =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Mirre

fattades ett p menade du ;), skratt. Javisst var den, såå fint. hade jag fått det hade jag knyckt den, skratt



kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?