Det var ju skit!!
Publicerat den

Yes, som ni förstår av rubriken så har någonting hänt som inte är bra. Det är inte hemskt, inte särskilt allvarligt, men mest störande och lite jobbigt. Saken är den att min plast som jag har på tänderna har lossnat och ligger någonstans på den fjuniga mattan under mina fötter. Jag satt och bet i lillans napp medan hon lekte (varför jag nu gjorde det..?) och PANG! sa det och plasten lossnade. Buuää! ;/ Jag har haft plast mellan mina tänder sedan i 8:an (14-15 år) eftersom jag i princip inte har några tänder. Framtänderna, är det som vi snackar om nu. De är så yttepyttesmå och det är enorma gluggar emellan allihop, så det blir att hålla munnen stängd nu i jul. Jag vet inte hur många gånger som jag har sprungit till tandläkaren för att sätta dit plast som lossnat, men det är mer än 5!

Är lite avundsjuk på de som har fina tänder! Har alltid velat sätta dit porslin eller något så att det håller sig, men de har inte velat göra det eftersom jag varit så ung och att jag fortfarande utvecklas i munnen.

AHAHAHAHAHAH!
Vågar ni utmana mig i en tävling om vem som har århundradets fulaste tänder? Framtanden är fylld med plast fortfarande och har en ganska vidrig form, och den lilla minimala kycklinghjärnatanden som ni ser i mitten miste sin plast tidigare i dag. Stackarn! :/  Dessutom har jag en riktig vampyrtand bredvid! Fördelelen är att de är rena eftersom man kommer åt att med tandborsten! Okej, suddig bild, det är jag medveten om. Men det är svårt att ta närbilder på sig själv!

Något jag är glad över i dag är i alla fall min hårfärg! Visst är den fin? Inte svart som sot (skulle se så sjukt blek ut!), men mörk som kastanj! Kameran ljuger lite, men ungefär såhär är det! Och så får ni se min fina nya skjorta! Är så sjukt nöjd, så himla skön! Från H&M.




 Mirre

Tycker inte det ser ut att vara något fel på dina gaddar alls, men sådant ser man ju endast själv,,



Jättefin i håret =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?