Drömmar..
Publicerat den

Åh, jag sitter och drömmer lite! Och inte om vad som helst, utan nämligen om bröllop! Inte så att jag planerar att gifta mig, för i nuläget tror jag inte att jag kommer att göra det, men man kan ju alltid drömma lite i alla fall! ;) Nu ska jag vara sjukt negativ (förlåt alla nygifta och gifta):

1. Ett par av alla jag känner är gifta (min mormor och morfar), alla andra har skitit i att gifta sig eller också har de skilt sig.
2. När man väl skiljer sig så blir det ju bara en massa pappersarbete och en massa tjaffs (haha, vilket roligt ord!) om vem som ska ta soffan och vem som får tv:n.

Näe, jag föredrar nog ogift framför gift. Jag vill inte vara en fru. Eller en hustru. USCH vilka hemska ord!

Hur som haver. Nu tänkte jag bli lite positiv igen. Titta vilka klänningar! ↑
Ska man gifta sig (man har hittat mannen i sitt liv som man bara blir mer och mer kär i för varje dag och man vill inte vara borta från honom en enda sekund. Att gifta sig känns verkligen helrätt!!) så skulle i alla fall jag gifta mig ordentligt! Ska man göra något kan man lika gärna göra det ordentligt, liksom!

♥ Pampig klänning. VIT, givetvis. Eller ja okejdå, någon annan ljus färg funkar också!)
♥ Dyra smycken såsom ringar, örhängen, halsband, armband.
♥ En stor blombukett
♥ En massa folk så att man får tonvis med presenter! ;)
♥ Stor fest efteråt med god (och dyr!) mat. En stor bröllopstårta!
♥ En 2-veckors smekmånad på någon härlig söderhavsö efteråt!

Skit i om det kostar skjortan, man får väl ta ett lån!

Så skulle i alla fall mitt drömbröllop se ut. Jag behöver inte vara i en kyrka, faktiskt. Jag skulle lika gärna kunna stå på en strand i solnedgången och höra havet brusa i bakgrunden! :) But, that's just me! ;)



 Mirre

jag skulle vilja ha en rätt enkel klänning med papmpig håruppsättning och guldigt sminkad på ögonen. Sedan kyrkbröllop och enklare fest men ändå lyxig =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Mirre

Jaha men vad cooolt =D, mycket fiiin låt. Olle i idol gjorde ju den så bra =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Malin :)

haha du är för go! jag vill gifta mig och de ska me vara pampigt!! Min mamma och pappa har vart gifta sen 1987, alltså 24 år snart :)



URL: http://malinpaulssons.blogspot.com


 Mirre

Ja mycket snygg, synd att den var så dyr =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Jenny

Hej Melinda. Min mamma läser din blogg. Och hon säger att du inte är riktigt nöjd med din vikt. Skulle du vilja höra lite tips ifrån mig?



URL: http://fitnessforliving.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?