Ny kategori; oförklarligt
Publicerat den

I går hände det mig en grej som var lite rolig/komisk/oförklarlig. Därför startar jag nu en ny kategori; oförklarligt! Det händer alldeles för mycket i mitt liv som är oförklarligt, så nu ska jag dela med mig av det. Dock händer inte det där riktigt oförklarliga mig som händer många andra, typ att tv:n stänger av sig eller att ljudet antingen blir högre eller lägre. Hur som haver!

I går när jag traskade ner till Ica och gick i en nerförsbacke och såg en del av stan, så börjar jag tänka på filmen Tuppen. Ni vet den med Magnus Härenstam! En lite smårolig film som jag såg någon gång när den gick på TV. Nu till det som var lite roligt: plötsligt hör jag hur en bil kommer åkandes i full fart mot mig från höger och dess reg. nr är TUP. Haha. :') Dock stannar ju bilen och jag blir ju inte påkörd, men ändå!




 Mirre

HAHA, komiskt



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?