Sovmorgon
Publicerat den



Nu är det så jädra nära alltså! Julia kryper baklänges än så länge, men snart tar hon sig nog framåt! Den här söta lilla grönsakskorgen köpte jag på IKEA och vi får väl se det som en förtidig julklapp till Julia. Den är så fruktansvärt gullig! Innehåller: morötter, vitlök, tomater, svampar, salladshuvud, gurka och en purjolök! Själva korgen fick agera mössa till Julia också, haha!

Fick sovmorgon i dag! Blev så himla glad när klockan visade 8 när jag vaknade av att lillan låg och snackade i sin säng. Dessutom såg jag att hennes mobil över sängen rörde sig så antagligen låg hon där och slog på den, sötnosen! Nu sover hon igen efter att ha varit vaken i lite drygt två timmar. Hon är så himla tjusig i dag också. Ska ta bild sen. Kjol har hon på sig, hjärtat. En jeanskjol som jag köpte på H&M i måndags.

Dock fanns en anledning till att hon i dag sov längre. Hon somnade nämligen inte förrän vid 23:30 i gårkväll. Vid 22-tiden vaknade hon och hade ont i magen efter att ha sovit i omkring 2 timmar och sedan höll hon sig vaken. Stackarn, det kom en massa pluttar ur hennes lilla rumpa och det spände antagligen en hel del i hennes mage. :/

Nu ska jag göra mig i ordning, borsta tänderna osv! Puss!



 Mirre

vad skönt att få sovmorgon, kan tro att det inte är ofta så.



Vad fina stuff du köpt =d

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Johanna - Tvåbarnsmamma i kamp i kaoset

Oh dottern har också de där grönsakerna och även brickan med bröd och korb. :D

Superkul att leka med.



Allt bra?



URL: http://salkert.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?