The sun always shines on TV
Publicerat den

I dag känner jag att jag inte har något värt att skriva - alls. Det enda som jag tänker på just nu är det underbara vädret. Ni skulle se hur det ser ut där jag bor! Jag stod alldeles nyss i mitt vardagsrum och tittade ut genom fönstret där man kan se Vättern om man tittar noga. Det ryker från sjön.. Eftersom jag bor i Västergötland så ser jag över till Östergötland och där solen går upp. Himlen är alldeles rosa och det riktigt lyser om den. Här och där ser man ett par rosa moln på den annars isblå himlen. Till och med de snötäckta hustaken lyser fint i en rosaröd färg - vackert!

För ett tag sedan hörde/läste (minns inte riktigt) jag ett citat om just vädret, eller snarare solen. Jag minns det inte riktigt (haha, bra minne jag har!) men det handlade om att världen inte är rättvis. Det var något i stil med: hur kan solen fortfarande lysa så glatt när det händer så hemska saker i vår värld? Jag måste hålla med om det, faktiskt! Usch. Menmen, solen är fin! Det kan jag inte säga nåt annat om..

/LÄNK







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?