Verkliga hem
Publicerat den

Sådärja!

Nu är Jennifers design färdig och den blev ju sketasnögger! ;) Ni får se sen när den ligger på plats, jag skickade nyss koderna till henne nämligen! Nu är det bara att tuta och köra vidare med fler designer! Lite extra pengar såhär före jul är inte helt opassande! :}

Klockan är i skrivande stund 15:20 och mörkret börjar falla. Tidigare i dag gick jag en promenad med Malin. Vi har bestämt oss för att gå ner i vikt (japp, jag gör ett nytt försök! Känner mig så extremt misslyckad!!) efter nyår. Då är det noll godis, noll kakor, noll läsk som gäller. Promenader och övningar! Jag har faktiskt varit duktig och börjat med lite morgongymnastik när Julia ändå ligger på golvet och har sig. Då passar jag på att göra lite armhävningar, situps, står plankan och vevar lite med benen. Man kan ju alltid hoppas att det ger något resultat!

Något som bör tilläggas är att jag märkte att Julia i stort sett är ett stort muskelknippe! Hon måste ha extrema magmuskler för hon är alldeles stenhård över magen! Min lilla Arnold





 Mirre

Spännande att se



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?