I'm Gonna Be
Publicerat den

God morgon folket!

Klockan är snart 8 men än är det inte ljust ute. Snön lyser upp en del i och för sig, men i övrigt är det mörkt. Som vanligt så har jag börjat min dag med en kopp te och Det okända medan lillan springer omkring i sin gåstol och undersöker minsta lilla vrå. Mitt i Det okända när jag var helt inne i programmet och hela min kropp var täckt av gåshud, så stängs tv:n av. MY GOOD! SPÖÖÖKEEEN!! Dock var det bara lillan som hade fått tag på fjärrisen och stängt av skiten, hähä :} Så det kan gå..

Nu sover hon igen i alla fall, det är mycket jobbigt för henne att hålla igång i 2 timmar. Hon brukar alltid vakna någon gång mellan 5-7 på morgonen, fast jag lämnar aldrig sängen innan kl 6! Någon gräns får det faktiskt vara!! Bestämmer hon sig för att gå upp tidigare än 6, ja då får hon hitta sig ett annat hem och någon annan mamma att jävlas med! ;P Skämt åsido.. Men det fungerar faktiskt. Är man bara tillräckligt tydlig med vad man går med på och inte, då följer de helt enkelt med i strömmen. I alla fall min lilla tös! :) ♥

I'm Gonna Be(500 Miles) [HD] - The Proclaimers, The theme song of Benny & Joon


Shit vilken tid det tar att skriva ett inlägg! Mitt i allt skrivande börjar jag titta på andra bloggar osv. och vips så har klockan tickat iväg. Nu är det ljust ute, liksom! Titta på klippet ovan i alla fall, det gick inte att bädda in så därför länkar jag till youtubeklippet, som det är. Älskar låten, och vill verkligen se filmen! Har ni sett den? För det är väl inte bara jag som är förälskad i Johnny Depp? ;)







 Sophie mamma till Nellie

Usch det där med tv:n, förstår att du var rädd haha. Men skönt att det var en lätt förklaring :P

Jag satt i vårat tv rum. alla sov. och jag hade stängt av tv:n. sen när klockan var 1-2 minuter över 00 på natten, jag satt och tittade på nån grej i nån bok, så sätter tv:n på sig själv!!! och innan jag hinner ta tag i kontrollen så stänger den av sig själv igen. DET VAR HEMSKT! haha jag gick upp i mitt rum direkt haha :P inte kul alls!



fin bild! jag har råkat slänga min kamera i golvet, den funkar inte :'( och jag som såg fram emot all snö här, men för ta bilder med pappas, han har en likadan ;) kram på er!



URL: http://beylejd.blogg.se/


 Mirre

fin fiin bild, känner igen det där, haha då man sätter sig så vips flög två timmar iväg, haha



kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?