Lyckans dag
Publicerat den

I dag är en lyckans dag!

Min älskling har fått jobb. Sitt andra jobb i höst, som han förhoppningsvis håller kvar vid lite längre. Underbart och jätteskönt är det! Grattis älskling! Jag saknar honom..

Min lilla sötnosälskling somnade tidigt ikväll, och det är snart dags för henne att få lite mat - i sömnen. Hon somnade i sin egna säng till och med, men efter en liten stund hördes det gnäll inne från rummet. Dock var det bara min lilla tumme som hon behövde hålla i för att återigen sluta sina ögon och hälsa på John Blund. Vi var nere på Arken även i dag, på Sopplunchen, och det tar allt på krafterna en hel del! På torsdagar är det även stora barn där vilket gör att det blir en massa stoj och stim. Det har Julia ingenting emot som tur är, hon gillar att kika på vad de andra barnen gör. :}

Titta på henne! Hon är så fantastisk! Så underbar. Världens finaste tjej ♥ Jag är så tacksam över att jag har fått just henne som dotter. Hon är så snäll, rolig och smart. Det har hon ärvt av sin mor kan jag tro, haha ;)



 Mirre

Ohh grattis till din älskling, och visst är hon ljuvligt söt allt =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?