18/7 Söndag 2010
Publicerat den

Hejsan hejsan :}

Det luktar bröd i hela huset eftersom mamma nyss har bakat. Mumsigt!
Har idag varit på en promenad med Ida och Leo. Gick ner till marknaden lite som alltid är på söndagar och kikade lite. Hittade mycket fina bebissaker men köpte inget. Fastnade dock för en fin, vit body med blommor på. {När jag kom hem senare visade det sig att farmor hade köpt den och två bodysar till så det var ju tur att jag inte köpte den!:)}

Jag och Ida gick en sväng till, bort till stadsparken där vi la våra bebisar på en filt. Leo är intresserad av Julia och vill nog gärna busa lite, men Julia är lite för liten för att förstå det än så länge. ;) Ligger mest och kikar upp bland träden och snuttar på sin napp. Det såg så mysigt ut så! Mötte en stund senare två fina hästar med en vagn bakom. Fina nordsvenskar såg det ut att vara, blev nästan sugen på att själv hänga med på en tur!

Efter över 3 timmars "promenad" så kilade jag hem till Johan och matade Julia lite. Hon hade ju inte fått mat på ett bra tag så det började suga lite i tarmen. Hon åt och fick en ny blöja innan vi begav oss hemåt. Efter en riktigt snabb promenad hemåt slukade hon ytterligare 100 ml välling.. Hungrig liten bebis! =)

Johan kom hit för en stund sedan och har hjälpt mig lite med Julia nu. Skönt med avlastning så att man slipper vara upptagen 24/7. :) Nu sover hon så sött i sin vagn!

Puss

Ser ni någon skillnad från profilbilden? ;) Ungefär samma ställning som där.






 Tove

Såg er ju på stan, så söta så :)



URL: http://tovemarielarsson.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?