B.. b.. blommor
Publicerat den

 

Haha nu får det vara nog för idag, jag är ju hopplös. Jag borde utbilda mig till blomfotare eller något i den stilen. Har haft över 50 besökare idag i bloggen av någon anledning, vad roligt! Har ingen aning om vilka ni är faktiskt. Eller jo det är klart, en del vet jag, men långt ifrån alla! Puss på er, och sov gott!

 

Vi får se hur mycket jag får sova inatt. Julia har sovit länge nu på kvällen så hon kanske är nattpigg? ;O




 Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Jaha okej! :).



Jag väljer att skriva ner din fråga, och sedan svara. Enklare så :).



Hur går det för er nu i er lilla familj? Bor du hemma fortfarande eller bor du tillsammans med din kille?

Svar: Jag bor hemma hos min mamma förtillfället. Min pojkvän/barnens pappa studerar och bor i en annan ort, 5mil härifrån. Så vi har fått bo hemma hos våra föräldrar båda två. Men våren 2011 så tar han studenten (Han skulle egentligen tagit den i år, men han gick om ett år). Så till sommaren 2011 så flyttar vi tillsammans :).



Hur det går med ekonomin och så vidare?

Svar: Jag bor ju som sagt hemma, så jag slipper alla dessa sky höga räkningar från varstans.

Som alla andra mammor så får jag f-penning, och sedan får jag underhållsstöd för att jag och barnens pappa inte bor ihop. Två barnbidrag får jag med och en liten slant flr bloggen.

Som ett "tack" till min mamma för att jag och barnen får bo här så ger jag 2.000kr/månaden :).

Resten av pengarna åker anntingen in på barnens sparkonton (1050kr/per unge).



//kram, Mia



URL: http://snuttegubbe.blogg.se/


 S A N N A S . R U M

Guuud vad fina bilder :D vad duktig du är!



URL: http://sannasrum.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?