En onsdagseftermiddag
Publicerat den

Jag är så glad! Jag ska få låna Johans dator en liten tid eftersom photoshop snart finns där. Åh! Upplösningen på den här datorn är verkligen inte den bästa, allt är suddigt. Det är ju typiskt alltså. Jag har mina perioder då jag tycker om att sitta och pilla med photoshop, jag är inne i en sådan tid nu!! Varför kan jag inte vara sådär trött på det som jag är ibland, då skulle det här inte vara lika jobbigt. Men nu vill jag lära mig! Jag känner mig som en svamp som vill ha in en massa information om allting. Ibland vill jag vara kreativ.

På tal om kreativ så vill jag fota. Det kan jag eftersom jag har en kamera. MEN, jag kan inte redigera dem eller lägga in dem på datorn ens. Buää :'( Nåväl.. håll ut!! :}

Efter besöket på BVC förut så åkte vi till Hem & Hobby. Justde det glömde jag att nämna; mamma var med mig idag eftersom Johan inte kunde! På Hem & Hobby köpte jag lite smått & gott, ska visa er senare när jag har fotat det och har photoshop. ;P Julia skötte sig fint och satt i sin bilstol i kundvagnen och sög på sin napp! Vissa stunder älskar hon nappen numera, det är så skönt! Dock var det inte så roligt att sitta där efter ett tag så då satte skriket igång! Det ekade i hela lokalen så näst intill varenda kund hörde lilla Julis. Som tur var så slutade hon skrika när jag lyfte upp henne och bar omkring på henne. Efter några minuter somnade hon och sov i mina armar en bra stund. Gissa om jag var varm och trött sen!

En massa okända människor kom fram och påpekade hur liten och söt hon var. "Hon kan inte vara gammal!?" Sedan började de berätta om sig själva och om de hade barnbarn eller ej. Haha, det var lite kul. Den ena tanten jag pratade med hade tydligen nyss fått ett barnbarn som föddes 2 månader för tidigt och som bara vägde lite över 1 kg. Ojojoj..

Julia sover i sin vagn nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska nog vila lite!
Puss!



 Sophie mamma till Nellie

Haha hoppbilden har jag inte bara tänkt på. Jonas står faktiskt upp och håller i kameran. Men det ser ju sjukt högt ut?! haha vet inte hur bilden blev så :P eller så ser det högt ut eftersom jag drar upp benen :P



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?