Fjortis och bak
Publicerat den

I dag är det pissväder ute. Regnet har öst ner så gott som hela dagen och jag har inte ens satt min fot utanför huset. Även fast jag borde eftersom jag måste slänga blöjpåsen och soppåsen i soptunnan. De stinker där de ligger i hallen! Ahja, jag ska inte klaga så mycket, jag gillar faktiskt regnet av flera orsaker!
.
1. Jag slipper gå ut (haha)
2. Jag har en anledning att sitta framför datorn.
3. Jag slipper vattna alla blommor (förutom blommorna på altanen, men det gör jag sen)
.
Usch jag tog ett par fjortisbilder på mig själv förut. Jag ska sluta med det omedelbart för det är ju bara vidrigt. Har inte ens klätt på mig för det är ett nattlinne jag har på mig på bilderna. Har bakat idag, cupcakes, det är därför jag inte har gjort mig i ordning riktigt ordentligt ännu.. På grund av att jag är så mätt så har jag inte provätit någon cupcake ännu! Endast 2 vanliga muffins eftersom glasyren inte räckte till, haha. Och jag var för slapp för att orka göra mer..
I kväll kommer det folk hit och äter tacos. Johan, Emil och Natalie för att vara mer exakt. Det ska bli väldigt trevligt, och väldigt gott! Har inte ätit tacos på jag vet inte hur länge! :O Det är verkligen på tiden att jag gör det i alla fall.
Julia har på sig den grå sparkdräkten som hon fick av mamma från Gran Canaria i dag. Det var verkligen bra att jag använde den nu, för den är nästan för liten! Det är på pricken att hon får plats i den på längden, min långa tös! ♥ 58,5 cm vill jag minnas att hon är va!? Jag och mitt minne..






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?