Fredagkväll
Publicerat den

Hejsan!

I dag har varit en dag lik alla andra och för tillfället sitter jag i soffan med datorn i knät och tittar på en film, Oss torpeder emellan. Den går på SVT och eftersom jag älskar Bruce Willis så finns det ingen anledning att inte titta på den! Johan sitter i andra ändan av soffan och drar barnvagnen fram och tillbaka eftersom lillan tittade upp lite från sin sömn.
HAHA vad rolig filmen är.. bara så att ni vet. Fick ett litet skrattanfall här!
Det har regnat i dag, varit grått och eländigt. Gick dock en promenad ner till ICA förut och köpte lite godis och "Regionen runt-kort". På tisdag ska nämligen jag, älsklingen, Cajsa och Olle till Göteborg och Liseberg. Ska bli riktigt roligt och medan vi är där så är min mamma barnvakt åt lilla Julia. Jag kommer sakna henne så mycket! ♥ Dessutom kommer jag nog ha ganska ont i brösten också eftersom jag inte kan amma under hela dagen.. Får amma riktigt ordentligt på morgonen! Promenaden i alla fall. Den gick bra ner till ICA, men där började Julis skrika av någon okänd anledning. Hon skriker JÄMT när vi går promenader och jag förstår inte varför!? Johan var med då och tog hand om henne medan jag sprang in i affären. Vi trodde ett tag att hon var hungrig, även om det verkade orimligt eftersom hon nyligen ätit, men hon skrek på ändå. Hela vägen förutom de sista 100 metrarna skrek hon, sen somnade hon. Fy vad jobbigt sådant är!
I kväll har Johan fixat med dopkorten så nu väntar vi bara på att få hem dem så att vi kan skicka ut dem till alla som vi vill ska komma på dopet! När lilla Julia döps! ♥ Vi beställde 50 st kort men kom på i efterhand att vi bara tänkt bjuda knappt 30.. hmm! Vi får försöka finna några mer som kan komma, om de vill! :)
Nu ska jag fortsätta kika på filmen och sedan ska vi lägga oss! Johan sover över här i natt. :)
Puss och kram






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?