Godmorgon lördag!
Publicerat den

God morgon folk :)

Sitter vid köksbordet och har precis ätit frukost. Julia vaknade lite tidigare än vad jag ville i dag men det spelar ingen roll. Rätt skönt att vara uppe ensam ändå! Nu sover hon dock i vagnen bredvid mig, sockersöt som vanligt! Jag som i går kväll trodde att hon skulle sova till tidigast 4 hade väldigt fel eftersom hon vaknade redan vid halv 3. Crap! Menmen, det är bra att jag får känna på hur det är att vara mamma, man kan ju inte gå upp 10 varje dag! ;)
Nu på morgonen har Julis (kallar henne Julis, det är inte så att jag missar a-tangenten och istället trycker på s eftersom de sitter bredvid varandra..) varit väldigt pratglad och vi har snackat en bra stund. Hon tycker att det är så roligt att göra ljud ifrån sig! Jag undrar om hon kommer få en sån röst som jag själv hade när jag var liten, dvs. en väldigt "falsk" röst som skar sig hela tiden haha. Och ljus! Dock inte pipig..
Har INGEN aning om vad jag ska göra idag, bara vara hemma antar jag. Kanske gå en promenad senare! Johan ska (hoppas jag verkligen) åka in till Skövde och köpa en bärsele till lillan! Tänker inte vänta till oktober utan avbeställer den där skiten istället.. Hoppas att det finns någon bra i Skövde, på Babyproffsen! På tal om Babyproffsen så hörde jag på nyheterna att det varit typ inbrott där häromdagen! Scary! :S
Bild lånad från Deviantart i brist på andra..

Jag vet inte hur ni ser det på era datorer, men på den här datorn kan man inte få mellanrum mellan styckena i inläggen! Jättestörande eftersom det lätt blir jobbigt när all text sitter ihop. :S



 Cajsa

det problemet med mellanrum har jag också! som du kanske märkt så har jag punkter på några rader.. för att de ska vara lättare att läsa :P



URL: http://[email protected]





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?