Lördag 10 juli
Publicerat den

God morgon solstrålar!

Det är rätt mulet här hemma i och för sig, och inte sådär jättevarmt heller, men det gör ingenting!
Julia sov hela natten eftersom hon knappt sov under gårdagen, ooh så skönt! Hon fick mat vid 9 och sover nu igen. Borde väcka henne kanske så att hon inte blir överpigg sen. I eftermiddag ska jag nämligen ner till Stadsparken med en tjej som heter Ida och hennes son. Det är slöjdmässa nu i helgen som det kanske kan vara lite roligt att titta på. Om inte annat så är det ju rätt mycket folk som det kan vara kul att se. Hjo är verkligen en turiststad, och på sommaren svämmar det över!

När jag ammade i morse så kom Johan och sa att det inte var så mycket kvar av den lilla fågeln som krockade mot fönstret igår. Jag gick för att titta, och det enda som fanns kvar som bevis för att någon legat där var lite fjädrar. Antagligen en katt som hade roligt i natt, fy! Katter kan vara riktigt hemska ibland kan jag tycka, även om jag gillar Missan!

Vilken snuskgubbe till groda! Handen innanför brallorna ;O Och det ska föreställa Julias gosedjur... ;)




 Sophie mamma till Nellie

Haha sicke groda :P

Sådär ser jag de flesta killar tycker jag haha! :P

Här har vi så varm så det är inte skönt att vara ute.

Vi ska dra och bada :) Sen gå på tosia, (marknad och tivoli).

Stackars fågeln!

Kram!!



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?