MVC-besök (återbesök)
Publicerat den

Återbesök hos MVC stod på schemat idag, och en kvart efter bestämd tid fick jag komma in {blä, ständiga förseningar på det där stället..} Väl där så hände.. ingenting! Jag berättade lite om förlossningen och jag fick journalen från både förlossningen och från MVC när jag varit där. Kul att läsa igenom såhär i efterhand! Känns overkligt att man har varit gravid nästan..

Träffade en tjej som hette Malin där som jag pratade med en stund. Hon hade beräknat dagen innan mig och fick även hon på sitt beräknade datum. En liten söt Agnes blev det! Jag och Malin gick i samma föräldragrupp så det är på så sätt vi kände till varandra. Så himla roligt att träffa de personerna efteråt sedan och höra hur det gick! Vi har liknande intressen {hästar} så vi lär nog höras igen!

Varken gynundersökning eller blodprov togs. Det trodde jag allt! Nåväl, det blir väl vid ett annat tillfälle antar jag.






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?