Ny vecka med nya tag
Publicerat den


God morgon :)
Vilken natt! Kommer dock inte dela med mig av så mycket mer än att lillan sov från 22-05. ;) En sån duktig liten tös! Jag älskar nätterna, för det är alltid samma visa. Vi lägger oss, och sen, när hon vaknar, så lägger jag henne i sängen och ammar henne liggandes. När hon sedan ätit klart så somnar vi båda om och vaknar igen vid olika tider. Ibland kan det vara 7, ibland 8, 9 eller 10. 9 är den bästa tiden, för då har man inte sovit bort hela förmiddagen! =)
.
Just nu sitter Johan i soffan med lillan och gosar! Ni skulle bara höra vad hon snackar. Dock inga ord, utan mest ljud! ;) Skrattet är inte långt borta nu känner jag på mig! Ibland kommer det några små skrattliknande ljud! :-)
.
Julis sprattlar och snackar. :-)
Här är min vita patte och Julia i finklänning från Sofia! :-)
.
Nu ska jag byta blöja på henne, sen ska hon få lite mer mat och efter det ska vi leka och gosa! Pappa kommer hem lite senare för i går på vägen ner till Falkenberg så la bilen av 2 gånger. Den andra gången gick den inte att starta och antagligen är den bensinpumpen det var fel på. De fick bli bogserade fram till vandrarhemmet de skulle till, höjden av otur haha! Nu var jag nyss uppe hos grannen med lite linor eftersom han ska åka och hämta hem bilen och pappa! Sedan tar pappa vår andra bil tillbaka till Falkenberg och de fortsätter semestern..
.
Puss!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?