Ont i benen
Publicerat den

Jag har träningsvärk!

AJ! säger jag bara. Mina ben gör så ont, så ont. Anledningen till värken är att jag varit på vandrande fot i princip hela dagen. Bra med motion, dåligt med träningsvärk! I morse behövde jag komma iväg till ICA och inhandla lite stuff, bland annat blöjor och ersättning. Hörde med Ida om hon ville med och det ville hon, kul! Vi köpte med oss lite att käka och satte oss i parken med våra små. Vi satt där en bra stund och snackade, riktigt mysigt. En perfekt glänta och det var alldeles lagom varmt!

Efter lite snack där som sagt, och en sväng förbi apoteket (köpte ny salva till Julia) så stack vi hem. Julia var nog lite hungrig trodde jag så jag svängde förbi Johan och hans bror innan för att slippa skrik hela vägen hem. Där trivdes Julia riktigt bra tillsammans med pappa och farbror! :} Stannade inte särskilt länge utan gick senare hem till mig, Johan följde med. Jag passade på att äta lite och städa undan innan jag begav mig iväg mot Cajsa som hade kalas idag. Hon fyllde 19 den 21 juli och det firades i dag med grillspett, brinnande sådana! ;) Haha, men det var gott ändå! Julia var självklart med mig och hon var allt lite grinig stundtals. Dock berodde det ena gången på trötthet, och andra på hunger! Tur att jag hade med mig ersättning till henne! ♥ Av mig och Marie så fick Cajsa en bok (Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer) och lite prylar som passar till badet och när man sover, dock verkade det som att någon hade bitit sönder delar av det söta lilla paketet där alla prylar låg! xD

Har tyvärr inga bilder att bjussa på eftersom jag sitter vid den där gamla skithögen till dator igen. Eller jag borde inte säga skithög, den fungerar ju åtminstone! <3 Tacka gudarna för det. Min lånetid av Johans dator äro över..

Nu tänkte jag ta mig lite välbehövlig sömn!
Dessutom, jag har en spännande grej på gång tror jag! Missa inte det, mer info kommer.. ;)
Puss & Kram på er



 Sierra Thompson

tja, svara gärna på dagens fråga i min blogg, skulle gärna vilja veta ditt svar! kram



URL: http://ssierrathompson.blogg.se/


 Sophie mamma till Nellie

Gott med grillat!! :)

Usch ja sån träningsvärk är inte kul. Hade det med för någon vceka sedan när jag gått i affärer i Kalmar en hel dag med Nellie somjag dessutom fick jaga! haha.



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?