Uppe sent
Publicerat den

Ojsan...

klockan rann visst iväg en hel del! Har suttit och grejat med bloggen i flera timmar nu. Det gäller att passa på när Julia sover! Hehe, nu får jag bara hoppas på att hon sover ett par timmar till. ;) Nu fungerar mouseoverbilden i menyn. Dvs att min profilbild blir svartvit när man drar musen över den, och att man när man trycker på den kommer till ett speciellt inlägg! Tjoho! =)
Något som dock inte fungerar är drop down-menyn i IE. Jag förstår inte varför. I IE så syns inte ens headern liksom. Som tur är ser det tydligen bra ut i Safari.. om det nu är någon annan på den här jorden än Johan som använder det. ;D

Öhm.. jag vet inte om jag har så mycket annat att tillägga idag. Jag skriver nog mer i morgon helt enkelt. Bjuder på ett par bilder istället! :}

Bilderna tog jag tidigare idag och de är helt orörda. Jag orkar inte öppna photoshop nu, ska snart lägga mig tänkte jag. Shit, bilderna blev faktiskt bättre än vad jag trodde! Jag tror jag ska sluta hata kameran för ett ögonblick. :)

 

Haha Johan kände för att vara lite kreativ och tog för ett par dagar sedan en 'abstrakt' bild! Är det NÅN som kan gissa vad bilden föreställer? ;)

 

KUL förresten att jag redan har 6 prenumeranter via bloglovin! :}
Nu ska jag sova, natti natti! ♥



 Lotta mamma till Elvira

tack, ja hon är jätte lik mig :)

Hon gammal e din lilla plutt då?:)



URL: http://lottamartensson.blogg.se/


 S A N N A S . R U M

Sv; det är tyvärr så det är. man får försöka göra så gott man kan men IE ser det alltid lite konstigt ut i /:



URL: http://sannasrum.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?