Barnvagnsfunderingar..
Publicerat den

God kväll på er :}

Har suttit och kikat runt på olika sidor nu på barnvagnar. Alldeles för tidigt att köpa, men det är väl aldrig för tidigt för att titta och få lite idéer? :}
Varken jag eller Johan vill lägga ut en massa tusenlappar på en barnvagn, med tanke på att det finns så mycket annat som också måste köpas (för vi är ju trots allt bara fattiga studenter..) så därför får det bli något i det billigaste laget! Dock vill man ju ändå ha en bra och funktionsduglig vagn...

Vagnen på bilden ovan tycker jag så himla mycket om! Svart med vita blommor är väl inte för flickigt..eller? Eftersom vi heller inte vet var det är för kön på den lilla bebisen så gäller det ju att vara neutral, tänker jag. Det är väl egentligen inget fel med att klä små pojkar i rosa och flickor i blått, men jag vill inte att min son (om det nu blir det) ska ha en illrosa barnvagn och en massa rosa tröjor. Då kommer ju folk tro att det är en tjej! ;)

Vagnen kostar 2995:- och kommer ifrån Annaaxel.se

Vad tycker ni om vagnen? Ful? Fin? Manlig, kvinnlig? ;)







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?