Julia sov så länge!
Publicerat den

I morse var min lilla älskling så trött. I gårkväll somnade hon runt 22:30 och sov hela tiden fram till 06:00. Då var hon vaken en timme och åt. Vid 07:00 somnade hon om igen (jag med) och när jag vaknade vid 09:40 blev jag riktigt förvånad över att hon fortfarande sov. Själv kände jag mig nästan för pigg, och pga. det trött. Jag steg upp och passade på att ta kort på sötnosen. Vid 10:00 öppnade hon sina ögon och påbörjade dagen.

 

Trots hennes härliga sovmorgon så vill jag faktiskt inte ha det såhär jämt. Vi börjar komma in i lite rutiner nu vad gäller hennen sovtider och ättider, och de rubbas om hon sover för länge! "/ Idag har hon varit vaken väldigt mycket, vilket i och för sig är mysigt, men då hinner inte jag göra någonting. Inte göra i ordning mig själv, städa, diska, äta osv. Eftersom hon inte har kommit på att hon har händer ännu så är hon ganska svåra att roa. Det som hon tycker allra bäst om är att vara upplyft och bli visad en massa nya saker. Typ roliga färger och mönster. Lägger man henne på en filt så blir det skrik direkt, detta gäller även babysittern ifall man inte sitter ½ meter ifrån och pratar med henne konstant. Nåväl, det är inte länge det kommer vara såhär. Jag får njuta så mycket som möjligt ändå, även om det känns som att jag har 40 graders feber just nu.. :S







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?