MVC-besök
Publicerat den

Idag tog jag akupunktur för sista gången, bestämde jag mig för. Det hjälper ju ändå inte (8/10 personer mår bättre av akupunktur, jag tillhör de andra 2..)!
Jag vet inte om det är för att jag igår blev healad, men idag kändes nålarna knappt, vilket var skönt! Det enda som kändes var när nålen kom för långt in i armen och stack till i något jag inte vet vad det var, haha.

Jag och min barnmorska har pratat lite om ifall jag ska ta vaccinet mot svininfluensan, men jag kom fram till att jag inte vill det. Hon kan ju inte tvinga mig, så hon sa att jag helt enkelt säger till ifall jag skulle ändra mig.
But no, I won't! Jag orkar inte med alla eventuella biverkningar som det lilla sticket kan göra, bläblä.

Troligtvis snackade jag sönder barnmorskan idag med allt snack om mina djur och andra diverse grejer. Vi berättade om saker vi skämdes över, och när hon var liten, 8-9 år, så hade hon tagit ett ägg från en and och kastat i backen så att det gick sönder. Hon hade dåligt samvete för det än idag.
Jag berättade om när jag mördade myror med en basketboll när jag var mindre. De dog så snabbt och det såg så roligt ut...Jag är verkligen dum i huvudet!

Nelly är inne för tillfället, hon försöker desperat få kontakt med Missan men katten är inte särskilt samarbetsvillig..Hon luktar på Nelly en gång, sen får det vara nog. Nelly däremot vill ju leka och busa! Dock är ju Missan rätt gammal, hon kanske tycker att det är löjligt att leka? :P







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?