6-månaderskontroll
Publicerat den

Jag och Julia gav oss ut i snön förut och tog oss bort till Ida och Leo. Det gick väldigt bra faktiskt för de hade plogat nästan överallt (förutom där jag och Ida bor!!). Efter 50 minuter var vi framme vid vårdcentralen och BVC. Jag trodde ett tag att vi skulle bli försenade, men då kunde vi ju alltid skylla på snön. Men ack, vi kom i tid! Ida och Leo var bara med som sällskap, men det var Julia som skulle mätas, vägas m.m.

Liksom jag misstänkte så såg allting bra ut. Hon äter och sover bra och utvecklas som hon ska! Gött mos! :) Hennes siffror är ganska höga i dag faktiskt, vi får hoppas att de stannar av lite. I alla fall vikten..

Längd:
70 cm
Vikt: 9 255 g
Huvudomfång: 45,5 cm

Min älsklingstjej! ♥


Det var INTE roligt att komma in i rummet när där fanns en människa som hon aldrig sett innan! Då vart det lip och pip ett par minuter innan hon sansade sig. Hon fick en liten leksak som lugnade henne rätt mycket! Men förutom skriket så gick det kanon! :) Nu är inte nästa besök förrän när hon är 8 månader gammal!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?