Beautiful Blogger
Publicerat den

Jag har fått en fin award från Mirre, gud vad roligt! Tack så hemskt mycket!!
Berätta 7 intressanta saker om dig själv och dela ut den till 7 bloggare:

◊ Har en väldigt kort stubin, och kan snabbt bli väldigt sur/arg/grinig.
◊ Jag har brutit 4 ben: nyckelbenet och 3 ben i handleden.
◊ När jag var 2 år så klappade jag en lejonunge på Borås djurpark.
◊ Jag har åkt vattenscooter i Medelhavet.
◊ Min största önskan under många år av mitt liv har varit att kunna dyka (haha.. varför?!)
◊ Jag älskar actionfilmer och "actionskådespelare" såsom Sylvester Stallone, Jason Statham, Christian Bale och Bruce Willis!
◊ Jag är väldigt intresserad av andlighet och "sådant som inte finns" - det är ju så spännande!




 Mirre

Ohh vad roligt att läsa om dig, kul att du antog utmaningen =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?