Fulla muggar
Publicerat den

Jag ber om ursäkt för i princip allting.

Förlåt för att jag uppdaterar dåligt och förlåt för att jag segar med alla designer som folk har beställt av mig. Anledningen är inte att jag är lat, utan att jag inte har tid. Hittills har den här veckan handlat om körkortet och jag har både gjort riskettan och halkan, vilket känns underbart skönt! Jag tänkte skriva om halkan i ett eget inlägg lite senare. Inte i kväll, men kanske i morgon. Det kan ju vara kul för er som inte har tagit körkort än, och framför allt rätt skönt eftersom det faktiskt inte är så svårt som man inbillar sig innan! :)

Well, i kväll har jag faktiskt också varit upptagen eftersom jag var bjuden som "hemlig gäst" till fritidsgården för att fota modeller. Eftersom det är höstlov nu så hade de en tjejkväll där de bland annat såg film, åt och fikade och skulle bli plåtade av mig. Hehe, kul att komma ut på ett litet "uppdrag". Och jag tjänade en hacka också, inte helt fel! Jag har redan ett till uppdrag som väntar..

Egentligen är inte jag den personen som åker runt på olika uppdrag hit och dit, men man halkar dit på ett bananskal helt enkelt. Vi får se vart det leder, men det är ju i alla fall ett roligt fritidsintresse!

Hur som helst så hoppas jag att ni har överseende för att jag inte hinner sitta vid datorn. Julia är inne i en mycket krävande period nu där man helst inte ska släppa blicken ifrån henne. Gulligt, men lite jobbigt också.

I morgon ska jag och Ida gå ner till Arken en stund på förmiddagen, och sedan ska hon följa med mig hem och hjälpa mig med mitt hår! Jag hoppas verkligen att det blir bra! Det får bli en före- och efterbild så att ni kan se den eventuella skillnaden sen!

...men i morgon är inte vilken dag som helst. Jag och JOHAN har varit tillsammans i hela 2 år då! Helt sjukt länge ju! Underbart! Vi ska fira det, men inte i morgon. Hade tänkt gå på bio, äta nåt gott och även åka till relaxavdelningen på det nya badhuset i Skövde. Fast om en vecka kanske, eller två! :)

Nu ska jag sova! Puss och kram!

Min sötnos! :)






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?