Helix
Publicerat den

I går hände en lite komisk grej mig!

Det var som såhär att jag helt sonika började tänka på om jag ska ta ett till hål i örat, då i Helix! ↓

Jag har faktiskt aldrig haft en tanke på det innan men så just i går så slog det mig att det faktiskt är rätt snyggt! Jag är väl inget jättefan av piercingar utan har 3 hål i örat och har haft i naveln. Dock är navelpiercingen ett minne blott, men det lämnade spår efter sig!! Det komiska i det hela är i alla fall att jag hittade VÄRLDENS SNYGGASTE örhänge i går som skulle vara PERFEKT till ett hål i helix. Så: ytterligare en piercing ska bli vän med min kropp! :} Jag blev övertygad av bilden på det fina smycket. :')

Såå.. vi får väl se när jag kan ta hål i örat då! Snart, hoppas jag!

Puss!




 Mirre

Det kan nog bli riktigt fint, jag var inne på det i gymnasiet att ta lite flera hål, men hehe har bara vanliga hål i örat alltså ett. Men go for it



kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 S A N N A S . R U M

Jag hade ett sådant hål en gång, tyckte det var supersnyggt! Men det var väldigt ömtåligt (jag har ganska känsliga öron, det blir lätt infekterat!) så jag fick plocka ut det till slut för att min pojkvän kom åt det hela tiden när vi skulle pussas ;P



URL: http://sannasrum.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?