Jag måste ju skriva lite också
Publicerat den

Hey :}

Tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg innan jag lägger mig. Julia sover och har gjort det i typ en halvtimme. Hon vaknade runt 9 ikväll och somnade helt enkelt inte om! Nu hoppas jag på sovmorgon i morgon.. hehe.. Antagligen kommer hon vakna vid 6 ändå, och jag kommer vara sjukt trött!

Dagen har varit bra {om man bortser från allt slask som jag verkligen avskyr!!}. Allt vatten läcker in i mina så kallade vinterstövlar så efter att ha hämtat posten {som typ är 100 m} så fick jag byta skor. Kasst ju! Behöver mig nog ett par nya stövlar..

I eftermiddags var det återträff med föräldragruppen, och vi var 3 små familjer där + han som jobbar där, Anders. Det var jättemysigt och vi pratade lite om hur vi har det just nu och vad man kan göra osv.. Alltså, jag dör! Bebisarna där var så sjukt söta så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Trollungar! :) Bara lilla Julia som fortfarande är flint.. :') Fast hon har faktiskt hår.. bara inte så långt ännu! En av tjejerna där hade 11 hästar, så jag fick gärna komma dit och rida om jag ville. Lycka! ♥ Jag som inte har ridit sedan sommaren efter nian, dvs. över 3 år sedan! Dessutom bestämde vi {eller nja, vi pratade om} att åka och testa babysim med våra små. Aldrig gjort innan men det verkar ju supermysigt! Hoppas vattnet är varmt! ;)

Gjorde som sagt klart Isabelle's design förut och har redan börjat med Malins! Den blir superfin tycker jag. Lila, prickig och svart-vit! Det kanske låter konstigt, men den är super!! Den blir kanske inte färdig i morgon, men i alla fall på söndag! Då ska ni få se! Hoppas att Malin själv blir lika nöjd som jag! Det är ju faktiskt ett bra tecken att JAG gillar dem. För nästan alla designer som jag har gjort, kan jag själv tänka mig att ha! Det är ju alltid roligare att göra fina grejer än fula! ;)

Näe ni! Nu kallar sängen och dessutom känner jag mig väldigt törstig! Det får bli ett stort glas kallt vatten innan läggdags! Förresten! I morse fick jag ett myggbett. Det var en jävla mygga i mitt rum!! Hur är det ens möjligt i november? Jag klarade mig ifrån myggbett hela sommaren, men nu passade det minsann för mr mygga att ta sig ett bett! ;)

Godnatt! ♥



 Malin - Alice & Lowes Mamma!

Det är super kul när man gör designer som man själv gillar, det är faktiskt då också kunden blir nöjdast!" :) Jag vet att jag kommer bli suuuuper nöjd iaf! :D



KRAM



URL: http://alicesmamma.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?