Jag ser det snöar... - HELA TIDEN!
Publicerat den

God morgon bloggen! :)

Julia har precis somnat igen och jag har borstat tänderna och tvättat mig. Väntar bara på att ansiktet ska torka så att jag kan sminka mig och sedan klä på mig. vid halv 10 går vi ner till BVC för 6-månaderskontroll! Jösses vad tiden har gått fort.. I dag är det inga sprutor utan endast en läkarundersökning. Hoppas att lillan är OK med det! Antagligen känner hon igen sig och blir lite skrikig ändå, stackarn! Hur som helst så tror jag inte att det är några fel på henne, min perfekta tjej! Hon är så underbar..

Fredag i dag!!! Idol ikväll. Något som jag faktiskt inte alls har följt. Jag har tittat på utröstningen nästan varenda fredag, men jag har inte brytt mig om att lyssna på låtarna. Det är ju inte roligt! ;P

Nu tror jag att mitt ansikte har torkat, så nu blir det på med puder, mascara, ögonskugga och lite sån skit! :) Ha en fantastisk dag allihopa så hörs vi sen. Här snöar det för fullt nu, gör det det där ni bor också? :)

Puss och kram

LÄNK







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?