Julklappar till Julia - Check!
Publicerat den

Sådärja! Nu är mina julklappar till Julia färdiga! En personlig barnbok klickade jag hem i går och jag hoppas att den blir bra! Om ni undrar varför jag skrev att jag antagligen blivit lurad så har det med detta att göra, men som tur är så missförstod jag bara! Mailet var ett automatiskt skickat mail och alltså behövde jag inte betala igen, som jag först trodde! Dumma mig! ;)

Nu är julklappar avklarade till Julia, pappa och farmor. I morrn ska jag åka till Tibro [med farmor] och köpa julklapp till min kära mor. Ska till Förr & Nu, och där finns det garanterat något som faller henne i smaken. Ärligt talat så skulle jag själv vilja ha hela butiken. Så sjukt fina och mysiga saker!! Har ni inte varit där? Åk dit!! I Tibro ligger det, som sagt!




 Malin :)

om det finns fina grejer där ja har köpt maaaaassa grjejer till Ebbas rum där ;) längtar tills ja får börja sätta upp grejerna nu!! :)



URL: http://malinpaulssons.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?