Lev din dröm fullt ut!
Publicerat den

Jag och Johan pratade i telefon ganska länge förut. Vi kom fram till att kanske har man bara ett liv, och då gäller det ju att man tar tillvara på det och lever ut minsta dröm! Hans dröm är ju att hålla på med musik, att leva på det helt enkelt. Visst tror jag att det kommer att gå, men det kanske tar ett tag [eller kanske inte, för en del går det ju fort]. Men nu har vi ju Julia att tänka på i första hand så då blir ju allting lite svårare. Vi måste ju hela tiden ha en bra ekonomi och inte kunna chansa hur som helst. Alltså behöver man en back up-plan hela tiden!

Jag har ju också en dröm, och det är att bo på landet på en mysig gård med en massa djur! Låter jag torr och tråkig? Gud, det är ju det bästa som finns! Hästar, hundar, kaniner, katter! Men, jag har faktiskt en dröm till. Jag vill bo i Spanien! Så underbart land ju! Värmen, solen, havet och framför allt folket där. Så härliga! :} Tänker tillbaka på sommarkvällarna där nere med musiken och den mysiga stämningen. Men vi får väl se vart det bär av..

Redan nästa år vill jag flytta härifrån. Vill inte bo hemma hur länge som helst! Då är jag ju ändå 20 bast.. Jag gillar att tänka på framtiden för jag är en sann optimist! Jag har aldrig sett en negativ bild av min framtid utan jag ser mig själv såsom jag vill ha det och vara. Jag ser mig själv som smal, snygg, rik osv.. haha!

Men jag är lycklig som jag är nu, ändå! Fet och ful och fattig. De 3 F:en. Men vem kan må dåligt när man har en sån här goding intill sig hela dagarna? ↓




 Sophie mamma till Nellie

Samma dröm som mig har du :D med gård och allt!

Jag är en sån person som inte ser hinder i nått. är det nått jag vill så banne mig ska det bli så :P jag har en massa ide'er som folk tycker är knasiga. om hur jag vill bo hur jag vill ha det. en dröm ar tex att bo i min mormor och morfars hus sen. och renovera vinden till ett stort tv och mys rum. inrett med bara fantasy saker, drakar och vargar och allt sånt. jag är galen i sånt. haha en myshörna med bara kuddar och och böcker. om man gör det så blir det 4 våningshus om man räknar med källaren. och från vinden ska det vara en rutshkana ner till andra våningen. jag ser inte alls att detta är bara önsketänkande :D utan när jag har råd attt börja med sådant så tänker jag benne mig göra det :D öven om jonas hatar allt som har med fantasy att göra ;) hihi kram!!



URL: http://beylejd.blogg.se/


 Mirre

Det är riktigt, man ska njuta av det man har =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Melinda - Mamma till Maja ♥

Men vilken söt tjej :D



URL: http://melindawingren.blogg.se/


 Cajsa

åh vad söt lilla Julia är!! :)



URL: http://cajsacajan.blogg.se/


 Malin - Alice & Lowes Mamma!

Hihi vilken liten cooling.. ;D



URL: http://alicesmamma.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?