L.o.v.e
Publicerat den

Nu sover äntligen Julia efter att ha varit vaken hela eftermiddagen. Dock är det ännu inte dags för att lägga sig för natten, men en liten blund kan hon allt behöva! Filmen som jag, Johan och min bror såg i går, Knight and Day, den var helt OK. En typisk Hollywoodfilm om ni förstår vad jag menar. Mycket action, kärlek och lyckliga slut.. Den får 3/5. Under hela filmen så störde jag mig lite på Tom's näsa. Tom Cruise, alltså.

Annars då? Jag fick en sjukt god lunch i dag! Mamma lagade hemgjorda biffar med hemlagat potatismos och kantareller! Mums!! Inte illa pinkat va? Det var såå jäkla gott. Till efterrätt blev det dessutom bananer som varit i ugnen och till det var det glass och sirap. Här var vi nyttiga, har jag hört! ;)

I morse var jag och Johan ute på en promenad med barnvagnen, riktigt skönt i solens sken! Fast svinkallt, men det är en annan femma! Julia har börjat använda sin overall som hon fick av mormor i doppresent. Den sitter som en smäck nu, och är i strl 74. Hoppas verkligen att hon kan ha den året ut, och kanske till och med i januari. Men det är frågan det..

Här är mitt fina hjärta som jag köpte på Hem & Hobby för ett tag sedan!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?