Monday
Publicerat den

Nu har lillan somnat igen..

Haha, vi har varit uppe ett tag men som vanligt så tar hon sig en liten blund på förmiddagen också. En sisådär 20 min brukar det vara. Hon avr lite gnällig när jag försökte lägga henne i min säng, så jag tog på henne en massa kläder och gick ut istället. Efter några minuter sov hon i vagnen. :} Det är ju mycket skönare för henne, antar jag. Frisk luft istället för den instängda bajslukten som är på mitt rum. Inte riktigt kanske, men eftersom skötbordet är inne i mitt rum så blir det lätt lite äcklig lukt där inne. Även fast vi slänger alla blöjor direkt!

Jag håller fortfarande på med min design, den kommer bli kanon! Om jag får vara självgod.. Och jag planerar även inför en tävling! Nämligen att vinna Bloggsvar. Nu när jag själv har det så kan man ju bjuda in andra, men mer om det senare!

Klockan 2 i dag har jag riskettan. Det innebär 3½ timme i en källare i stan där jag ska sitta och lyssna på att man inte ska köra bil när man är påverkad. Yey, känner jag! Hoppas verkligen att tiden går fort, för det låter inte så roligt.. MEN, äntligen börjar jag komma igång!! Det känns som att man är mer inne i det hela när man har gjort riskettan och halkan, som jag ju har på onsdag. Underbart!!

Nu ska jag göra det sista på min design!
Love!



 Patricia

Spännande! Din design verkar bli kanonsnygg!!! Bloggsvar... Hmmm. Då ska jag tävla!!!! =)



URL: http://patriciaaxelsson.blogg.se/


 Jeanette

Jo då den kommer att bli fin..

bara tar lite tid med att syster dottern ska få rumpan ur vagnen och göra den.. hihi..



Skönt att komma igång med körkortet..

Jag började men slutade efter ett tag, varför vet jag inte.

Men i dagens läge måste man nästan ha bil så jag ska ta tag i det snart igen..



URL: http://aurorasmamma.blogg.se/


 Marie

Hej duktiga du, dina designers är superfina! Du får hemskt gärna göra en åt mig så betalar jag ofc ;) Småbarns Mamma som man är så har jag aldrig tid att lära mig :(



URL: http://lillmian.blogg.se/


 Mirre

Jättefint vart det här =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?