När jag ändå hade tid över..
Publicerat den

I dag inhandlades min nyårsoutfit! Eftersom jag hade en massa tid över medan jag väntade på min körlektion i dag så passade jag på att göra slut på mina pengar. :'/ Jag köpte bl a kläderna ovan och var inte den där mesiga lilla jackan sjukt dyr? Haha, 300 spänn för en skynklig liten sketen jacka! Menmen, vad gör man inte? Har man extremt feta armar som jag har så visar man dem bara inte. Jag vill inte äckla folk. Jag vill skona dem från fetman och allt sladder som finns på min 164 cm korta kropp. Toppen var i alla fall prisvärd! Det riktiga priset på den var 250 kr, men just i dag så var den endsatt till 99. Ibland har jag turen på min sida...

något som jag absolut inte hade i morse däremot! Jag slog mig, klantade mig, ställde saker för nära Julia så att hon nådde dem och drog ner dem i golvet. Gröten till exempel.. Jag bli bara så trött på mig själv ibland att jag har lust att slänga mig ner för ett stup. Haha, okej, det där var väl kanske lite väl drastiskt, men ni fattar..

Något som jag har lust att dela med mig av i dag är också att jag får så sjukt mycket finnar av Försvarets hudsalva. Jag har skrivit det förut (eller om det kanske var på facebook) men jag skriver det igen: FINNAR! De gör så sjukt ont! :( Kommer man åt dem så krampar sig hela ansiktet. Och jag som trodde att den där salvan skulle vara bra.. eller lypsyl är det ju, men det står hudsalva på! Fast jag antar att man kan använda den som salva också..

Hur som helst! Johan köpte ju ett par badbrallor till Julia i strl 74/80 härom veckan, men de var för små! Vår lilla tjej har en lite för stor rumpa (den som är så liten!?!?) för en sådan minimal storlek! I alla fall så gick jag till Polarn o Pyret för att byta ut dem mot en större storlek. Jag hade med mig kvitto och allting, men helt i onödan! De större storlekarna var slut! :/ Det skulle komma in en leverans av kläder på fredag, så vi får väl se om vi går tillbaka dit eller om vi skaffar andra. Antagligen går vi tillbaka! De kostar ju bara 145 kr!

Shoppade även lite mer till mig själv; två par leggings och en tröja. En rosa tröja! Lite bronzing powder och några små penslar som man tar på ögonskugga med! Usch vad dyrt alllt blev. Tur att föräldrapenningen kommer snart! ;) Kan tyvärr inte visa bild eftersom kläderna jag köper, sällan eller aldrig, finns på bild på hemsidorna! Jag blir så pissed! ;P Jag skulle ju kunna ta bild på mig själv med kläderna på. Men det är frågan om ni vill det? Om ni vill bli ivägskrämda av min fetma..? Eller också kanske ni bara gillar det eftersom ni känner er snyggare och mer överlägsna än mig!? :D




 Anonym

Ähh skitsnack =D, du är inte ngn med fetma, det ser det då inte ut som alls. Jag är lika lång som dig =D, det är trevlig längd hehe.



Aj rackarns slog du dig, vad ont. jag höll på snubbla och slå mig jag med nyss på en skål Bellman slickat på och missade den och klev rakt i den, så kunde ju skärt mig med, hade missat att ta upp den.



Samt en läxa till mig, hunden ska inte slicka sådant då blir den så tiggig hehe.



Ja snyggnos, vissst är det sött =D



Så fin du ska bli i nyår, toppen var ju jättesöt

kramar



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?