Sminkparty hos Malin
Publicerat den

Yes, i eftermiddag lämnade jag Julia i Johans hände eftersom jag skulle till Malin på sminkparty för LR produkter. Egentligen hade jag tänkt att Julia skulle få vara med, men dels så somnade hon i vagnen och dels var hon lite trött och gnällig så det hade nog bra varit jobbigt för lilla stumpanstrumpan!

Det var hur som helst jättetrevligt och jag köpte mig 2 saker. Jag har ju ändå 30 % rabatt på hela sotrimentet, så varför inte egentligen? ;) Ett Hollywood Powder - Multicolour och en LR Colours Kabukiborste. Perfekt med en borste ju, så att jag slipper låna mammas hela tiden! ;) Den där Multicolourn är helt otrolig. Som ni ser på bilden nedan så innehåller den 3 färger och alla färger täcker något. Den ena täcker till exempel flammiga/röda områden medan den andra täcker mörka ringar under ögonen osv. Perfekt för mitt ganska knepiga ansikte. ;} Den kostar 359 kr fast minus 30% eftersom jag är kund där. Borsten kostade något i stil med 179 kr.

Malin hade bakat kladdkakor som vi fikade och de var jättegoda! Riktigt kladdiga! ;) Tack Malin, du är gullig! Efter sminkpartyt skulle jag till Ida, men hon var inte hemma! :( Menmen, vi får ses nån annan dag helt enkelt. :)
Nu ska jag göra kvällsmat - risgrynsgröt! Puss!

 




 Malin :)

Du är gulligare!! =)



URL: http://m


 madde

hej undrar om du vet nån som säljer lr smink skulle vilja ha ett party. mvh madde



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?