Tomorrow ♥
Publicerat den

Åh!

I morrn tar jag och Johan 9:20 bussen härifrån Hjo och in till Skövde där vi först ska vara på relaxen i badhuset, och sedan äta på Mangos för att till sist titta på Harry Potter! Vilken underbar dag! Under tiden vi är där så är Julia i trygga händer med min familj! ♥ Ska bli underbart skönt att komma iväg lite, och mysigt!

Har väldigt höga förväntningar på filmen, hoppas inte att jag blir besviken! ;) Men det tror jag inte!!
Nu ska jag mata Nelly och sedan sova, pusspuss!

Länk

(hade inga egna bilder att bjuda på i dag..)




 Anton

Näe, då kan man inte räknas som köttfärslimpa längre! Haha, snart börjar ålandet, sen krypandet, sen stå och gå och sist börjar hon prata. Det tar inte lång tid! <3



URL: http://indiesponge.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?