Så many besökare
Publicerat den

God kvällen! :}

Shit, nästan 120 besökare! Gud vad roligt, trots mitt dåliga uppdaterande! :/ Dagarna går i ett när man måste hinna med allting. I förmiddags åkte jag och Julia, tillsammans med mamma, pappa och min brorsa, ner till ett fik i stan och satt där en stund. En liten kladdkaka blev det för min del, och Julia fick en banan! ;) Egentligen kanske det borde vara tvärtom.. jag är alltför onyttig!

Storstädade mitt rum i dag och nu är det jättemysigt! Jag hade ju bestämt mig för att torka golven och så blev det verkligen. Mitt i all dammsugning så välter jag ner en full vattenkanna så att det splaschar överallt. Rent blev det! Och blött.. Än så länge så lyser fortfarande den gamla lampan i fönstret, men nästa helg då det är advent, då jäklar ska stakarna/stjärnorna upp! Det är ju så mysigt! Älskar stämningen runt jul. Synd bara att tiden som vanligt går så fort. Jag minns förra julen.. den bara flög förbi!

Nu ska jag photoshopa! =)
Puss!




 Malin - Mamma till Alice & Lowe

Gud vad roligt :D



URL: http://alicesmamma.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?