Nov. 25, 2010
Publicerat den

Hejsan älsklingar

I dag hade jag körlektion, liksom i går! Mitt i snön och allt sådant, kör på bara! I dag var det trafikljus som gällde, igen! Jag börjar tycka att det räcker med körlektioner snart för jag lägger verkligen sjukt mycket pengar på det! Typ allt jag har.. Tur att jag har världens snällaste farmor som hjälper mig i alla fall! Jag har nu inbokat 4 lektioner i december, men jag kom på att jag måste avboka i alla fall en! Jag har ju inte råd, för tusan! 460 kr kostar en enkellektion på 45 minuter. Den 20 december ska vi dessutom ner till Jönköping och köra och det blir en dubbellektion vilket innebär 920 kr. Huua...

Innan körlektionen var jag hos Johans mamma och där tittade jag på en massa bilder från när Johan var liten! Gud så gulligt! På vissa bilder är Julia och han kopior!! Det är riktigt roligt att se att de är så lika!

Efter lektionen mötte jag upp mamma på Elins esplanad i Skövde och vi handlade mat och även skor till mig! Vilka skor jag hittade! Skitsnygga! Och framför allt sköna.. Var egentligen på jakt efter ett par riktigt snygga och sköna stövlar, men hör och häpna: jag hade för tjocka vader! Vilket otroligt i-landsproblem va? Det problemet har jag faktiskt aldrig varit med om förut, men i dag kom det! Som en blixt från en klar himmel slog det mig att jag har för tjocka vader för att kunna bära stövlar. Även om jag tog stövlar i strl 40-41 så gick de inte ihop på benen. :( Menmen.. jag skyller på konstiga storlekar!! Fyyyyy! Varför måste alla kläder och skor alltid vara anpassade till modeller? Tänk på mig som inte är modell... Snälla nån! Här nedan ser ni mina boots i alla fall. De tröstade mig!


Nu under kvällen så har jag duschat och slagit in lite julklappar. Mysigt! :)
Har även bokat biobiljetter till Harry Potter på lördag! Tjoho, äntligen! Jag och Johan ska fara iväg till Skövde och fira vår 2 årsdag, aningen för sent men vad gör det?! Vi hade varit ihop i 2 år den 4 november..

Filmen är ju enligt vad jag har läst 2 timmar och 26 minuter. Hade jag varit gravid nu så hade jag inte pallat att sitta ner så länge. Jag minns när jag gick på bio med Anton och Fanny i våras, då jag hade en gravidmage! Jösses vad jobbigt det var att sitta ner i samma ställning i samma stol. Jag vred och vände på mig för att det gjorde så ont i ryggen. Men nu - no problems like that! :D

Johan och hans bror tog hand om Julia i eftermiddags när jag var borta och det hade gått toppenbra! Gud så skönt! Jag är så glad över att de har så roligt tillsammans och att Julia fungerar lika bra ihop med Johan som med mig. Nästan bättre med Johan eftersom hon tröttnar så lätt på mig.. Sen är jag även glad att Julia träffar lite annat folk än bara oss i familjen här. Och hon är så duktig också! :)

Nä, nu ska jag sluta prata och gå och lägga mig i stället!
Puss på er!



 Malin :)

ååååh dom ville ja me ha skulle köpa dom men så va dom slut så köpte ja mina andra ja har du vet och sen kom jävlarna in igen!!! så nu vill ja ha dom me men känns så onödigt :P



URL: http://malinpaulssons.blogspot.com


 Melinda - Mamma till Maja ♥

Det ÄR dyrt att ta körkort ;/



Snygga skor! Behöver också ett par vinterskor... snarast!



URL: http://melindawingren.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?