Ruskigt värre
Publicerat den

Hej i snön!

Jädrar var det snöar, såhär ser det ut utanför mitt hus right now ↓




Okej, det där skrev jag för ungefär 3 timmar sedan och då togs även bildena. Det är värre nu. Hur som helst så vaknade Julia så jag har varit med henne ett bra tag nu, men nu sussar hon så sött igen - i min säng! Jag gjorde ett gott försök att klippa hennes finger- och tånaglar, men det var väldigt vad kittlig hon var under fötterna. Haha, trots att hon sov så sprattlade det hej vilt!

Jag blir så jäkla förbannad varje gång jag får rivsår i ansiktet, på armarna, på händerna, bröstet osv. Får försöka bli bättre på att hålla hennes naglar korta och ovassa!

Har precis klickat iväg en liten beställning på ett par söta saker. Visar er när de kommer hem i brevlådan, vilket borde bli innan onsdag! :}

Kram!



 NATTAFOTO - drömmen om att bli fotograf

Svar: Tack så mycket :D



URL: http://nattafoto.webblogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?