Cherry on Top Award
Publicerat den

Den här supersöta awarden fick jag av Tsukii - tusen tack!! :D


Med denna award ska man berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat
& visa en favoritbild. Samt skicka vidare den till 5 andra bloggare.

Julia & Johan: min älskade, underbara dotter som jag tycker så mycket om! Hon förgyller mina dagar och jag kan inte tänka mig att leva utan henne! Och min älskade kille Johan som jag snart varit tillsammans med i 2 hela år. Det är med dem som jag vill bo och leva tillsammans med!
Vänner: kan man verkligen leva helt ensam och isolerad? Inte jag i alla fall. Älskar att vara med mina vänner och gå promenader, prata och bara träffas helt enkelt!
Datorn: okej, det lät tråkigt. Men vad gör man utan en dator? Allting finns där. Man kan se på film och tv, chatta med folk, blogga, få reda på skvaller (haha) osv.

Jag ger den här awarden till: Sophie, Malin, Sanna, Beatrice, Anton


Kanske inte världens bästa kvalité på bilden, men jag älskar den så! Så jäkla härlig!



 Anton

Ja vad skoj! :D :P Men okej, då måste jag välja ut en fin bild (sådana kan jag inte ta) och hitta bloggar :O



URL: http://indiesponge.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?