Ibland får man vara lycklig
Publicerat den

Nu är jag lycklig!

Glad och lycklig för många saker. Ibland kan jag undra varför just vissa människor får vara lyckliga nästan hela tiden, medan andra måste utstå tråkigheter jättemycket? Har man gjort något för att förtjäna lycka vs inte lycka, eller är det helt enkelt så att världen är orättvis? Ibland har jag funderat över ifall det här livet som vi lever nu, har blivit som det blivit pga. ett tidigare liv, men jag vet inte! Kan det vara så att till exempel jag har haft det jättedåligt i ett annat liv, men får igen det nu genom att ha ett bra? Och tvärtom givetvis.. Alla har vi ju våra motgångar osv, men vissa människor tycks helt enkelt leva ett toppenliv medan andra har det för jävligt, rent ut sagt. Sen är det ju det här med den fria viljan, och att våra personligheter, drömmar osv gör oss till de vi är och hur vi har det.

Just i kväll nu så är jag lycklig och glad över till exempel:
· jag har fina vänner och en fin familj
· jag har världens underbaraste dotter {räknas i och för sig till familj men ni fattar..}
· jag har en kille som jag älskar och nu har han fått jobb, vilket känns toppenbra!! Nu känns en flytt inte lika omöjlig som den har gjort tidigare. Inte för att vi ska flytta nu, men det är alltid bra att spara ihop pengar så att man har råd sen när det väl gäller!
· datorn fungerar
· körkortet är på G
· jag är frisk

Har ni något som ni är extra glada över just i kväll? :)



 S A N N A S . R U M

Sv; jag vet faktiskt inte. försöker få tag på blogg.se, de säger att allt ska komma tillbaka, men det tar ju sån himla lång tid så att jag blir nervös... ;P Prova att ladda upp dem via din egen blogg en gång (:



URL: http://sannasrum.se


 Malin

Jag är glad över att jag har dig <3



URL: http://malinpaulssons.blogspot.com


 Sophie mamma till Nellie

Låter underbart!

Jag är med väldigt glad över att körkortet är på G!!

LÄNGTAR ihjäl mig efter det haha. kramar!



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?